سفارش تبلیغ
صبا ویژن











وبلاگ شخصی محمد ظهراوی

 

در میان پیروان سقیفه کسانی یافت می‌شوند که مدعی هستند این عمل در بهشت جایز است ؛ چون عوارض آن که همان درد و … است وجود ندارد..

از دیدگاه اسلام (لواط) و همجنس‌گرایی عملی است بسیار زشت :

بر مبنای پیروان اهل بیت علیهم السلام که احکام و دستورات الهی تابع (حسن و قبح ذاتی) هستند ، این عمل و هر عمل حرام دیگری ، همیشه حرام است ؛ چه در این دنیا و چه در آخرت.

از دیدگاه اسلام (لواط) و همجنس‌گرایی عملی است بسیار زشت :

 بر مبنای پیروان اهل بیت علیهم السلام که احکام و دستورات الهی تابع (حسن و قبح ذاتی) هستند ، این عمل و هر عمل حرام دیگری، همیشه حرام است ؛ چه در این دنیا و چه در آخرت.

اما در میان پیروان سقیفه کسانی یافت می‌شوند که مدعی هستند این عمل در بهشت جایز است ؛ چون عوارض آن که همان درد و … است وجود ندارد .

در خاتمه کتاب طبقات الحنیفه آمده است:

(وَقَالَ أَیْضاً بِوُجُوْدِ اللِّوَاطَهِ فِى الْجنَّه کَثِیْرٌ مِنَ الْمُحَقِّقِیْنَ مِنْ عُلَمَاءِ الْحَنَفِیَّهِ)

ترجمه :

بسیاری از محققین علمای حنفی گفته‌اند که در بهشت لواط وجود دارد.

الجواهر المضیه فی طبقات الحنفیه ، ج 2   ص 465، ا المؤلف عبد القادر بن أبی الوفاء

در مناقب إمام ابو حنیفه که نویسنده آن حافظ الدین محمد بن محمد البریقینی الخوارزمی الکردری الشهیر بالبزازی متوفای 827هـ نیز دقیقا همین مطلب ذکر شده است:

و بسیاری از بزرگان اهل سنت به نقل از ابوعلی بن ولید نقل کرده‌اند که او مدعی بوده که ممکن است لواط از لذت‌های بهشتی باشد ؛ چون در اون دنیا دردی نیست … :

(قَوْلُهُ: وَهَلْ تَکُونُ اللِّوَاطَهُ فِی الْجَنَّهِ إلَخْ) قَالَ السُّیُوطِیّ قَالَ ابْنُ عَقِیلٍ الْحَنْبَلِیُّ جَرَتْ مَسْأَلَهٌ بَیْنَ أَبِی عَلِیِّ بْنِ الْوَلِیدِ الْمُعْتَزِلِیِّ وَبَیْنَ أَبِی یُوسُفَ الْقَزْوِینِیِّ فِی إبَاحَهِ جِمَاعِ الْوِلْدَانِ فِی الْجَنَّهِ فَقَالَ ابْنُ الْوَلِیدِ لَا یَمْنَعُ أَنْ یُجْعَلَ ذَلِکَ مِنْ جُمْلَهِ اللَّذَّاتِ فِی الْجَنَّهِ لِزَوَالِ الْمَفْسَدَهِ؛ لِأَنَّهُ إنَّمَا مُنِعَ فِی الدُّنْیَا لِمَا فِیهِ مِنْ قَطْعِ النَّسْلِ وَکَوْنِهِ مَحَلًّا لِلْأَذَى وَلَیْسَ فِی الْجَنَّهِ ذَلِکَ وَلِهَذَا أُبِیحَ شُرْبُ الْخَمْرِ لِمَا لَیْسَ فِیهِ مِنْ السُّکْرِ وَغَایَهِ الْعَرْبَدَهِ وَزَوَالِ الْعَقْلِ فَذَلِکَ لَمْ یَمْنَعْ مِنْ الِالْتِذَاذِ بِهَا

فَقَالَ أَبُو یُوسُف: الْمَیْلُ إلَى الذُّکُورِ عَاهَهٌ وَهُوَ قَبِیحٌ فِی نَفْسِهِ؛ لِأَنَّهُ مَحَلٌّ لَمْ یُخْلَقْ لِلْوَطْءِ وَلِهَذَا لَمْ یُبَحْ فِی شَرِیعَهٍ بِخِلَافِ الْخَمْرِ وَهُوَ مَخْرَجُ الْحَدَثِ وَالْجَنَّهُ نُزِّهَتْ عَنْ الْعَاهَاتِ فَقَالَ ابْنُ الْوَلِیدِ الْعَاهَهُ هِیَ التَّلْوِیثُ بِالْأَذَى وَإِذَا لَمْ یَبْقَ إلَّا مُجَرَّدُ الِالْتِذَاذِ اهـ. کَلَامُهُ کَذَا فِی حَوَاشِی الْمِنَحِ لِلرَّمْلِیِّ.)

ترجمه :

آیا در بهشت لواط وجود دارد؟ سیوطی از ابن عقیل نقل کرد که :

بین أبی علی بن الولید معتزلی و ابو یوسف قزوینی در باره نزدیکی با بچه در بهشت بحث شد.

ابن ولید گفت:

مانعی ندارد که این کار از لذت‌های بهشتی قرار داده شود ؛ زیرا مفسده‌اش از بین می‌رود ؛ زیرا مانع مباح بودن آن در دنیا ، قطع نسل است و این که سبب اذیت طرف می‌شود ؛ ولی در بهشت چنین چیزی نیست ؛ به همین خاطر نوشیدن شراب مباح شده است ؛ چون در بهشت مست کننده نیست ، عربده کشی و از بین رفتن عقل نیست به همین دلیل لذت بردن از آن منعی ندارد.

ابو یوسف گفت:

تمایل به جنس مذکر (فساد) است و اصل فساد زشت است ؛ زیرا (مقعد) جایی نیست که برای نزدیکی خلق شده باشد . به همین خاطر در شریعت مباح نشده است ؛ بر خلاف شراب مقعد محل خروج (حدث) است و بهشت از فساد‌ها پاک است.

ابن ولید گفت:

هنگامی فساد به حساب می‌آید که همراه با اذیت کردن و تنها با هدف لذت بردن باشد….

حال این که چرا این افراد به دنبال مباح جلوه دادن این عمل زشت هستند ، خودشان می‌دانند…!!

 

 


نوشته شده در یکشنبه 96/4/25ساعت 12:56 عصر توسط محمد ظهراوی نظرات ( ) |


 Design By : Pichak